9.1 Στόχοι

  • Διαφανής λειτουργία σε όλα τα επίπεδα με θεσμοθετημένη λογοδοσία στους πολίτες και ανοικτή προσβασιμότητα στις διαδικασίες και λειτουργία του Δήμου.

 

9.2 Πεδία-Κατευθύνσεις παρεμβάσεων

  • Ενημέρωση πολιτών
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
  • Οργάνωση υπηρεσιών Δήμου
  • Λειτουργία δημοτικών οργάνων και επιτροπών
  • Εκπαίδευση –Κατάρτιση.
  • Πιστοποίηση υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού.
  • Εργαλεία σύγχρονου Management λειτουργιών και ανθρωπίνων πόρων.

 

9.3 Δράσεις-Ενέργειες

  • Ύπαρξη ερωτηματολογίου ικανοποίησης παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες σε όλα τα δημοτικά κτήρια και υπηρεσίες
  • Ανοικτές Συναντήσεις του Δημάρχου και των Αντιδημάρχων στα Δημοτικά Διαμερίσματα κάθε τρίμηνο/εξάμηνο για την ανταλλαγή απόψεων για το έργο του Δήμου.
  • Υιοθέτηση σύγχρονων εργαλείων άσκησης διοίκησης και λήψης αποφάσεων. Πιστοποίηση ανθρώπινου δυναμικού από σχετικούς φορείς.
  • Πιστοποίηση αρμοδίων υπηρεσιών σύμφωνα με το πρότυπο ΟHAS 1801 και 27001/2005.
  • Καθιέρωση συγκεκριμένου χρόνου παρουσίασης πεπραγμένων του δήμου (π.χ. 31/1) και υποχρεωτική ανάρτησή τους στο διαδίκτυο.
  • Αναβάθμιση υπηρεσίας εσωτερικού ελέγχου.

Επιστροφή στο Προγραμμα

Share Button